In onze manier van werken moet kwaliteit herkenbaar zijn. Wij vinden het belangrijk dat er een gedegen kwaliteitsmanagementsysteem aanwezig is waar iedereen van op de hoogte is. Niet omdat het moet maar omdat wij gedreven zijn om de beste zorg te leveren!
Wij hebben het HKZ ( Harmonisatie KwaliteitsZorg ) keurmerk behaald in ons opstartjaar 2021. Voor meer informatie hierover mag je altijd contact met ons opnemen of neem een kijkje op www.hkz.nl.
In 2021 zijn wij ook gesart met het POS-gesprek. Dit middel helpt ons om te weten wat jij belangrijk vindt in je leven en hoe tevreden je daarover bent. We voeren dit gesprek een keer in de twee jaar.
Hoe ervaar jij onze zorg? Op www.zorgkaartnederland.nl kun jij je mening geven. Dit kan anoniem en kan helpen om onze zorg te verteberen. Ons gemiddeld cijfer is een 9.1!
Wij hebben het HKZ ( Harmonisatie KwaliteitsZorg ) keurmerk behaald in ons opstartjaar 2021. Voor meer informatie hierover mag je altijd contact met ons opnemen of neem een kijkje op www.hkz.nl.
In 2021 zijn wij ook gestart met het POS-gesprek. Dit middel helpt ons om te weten wat jij belangrijk vindt in je leven en hoe tevreden je daarover bent. We voeren dit gesprek een keer in de twee jaar.
Hoe ervaar jij onze zorg? Op www.zorgkaartnederland.nl kun jij je mening geven. Dit kan anoniem en kan helpen om onze zorg te verteberen. Ons gemiddeld cijfer is een 9.1!